replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月20日星期二

Casual Weekend horloge onder PhP30,000

Gisteren een vriend stuurde me een Facebook-bericht complimenteren mijn kleine horloge collectie en ook de vraag wat een goed weekend ongedwongen horloge onder PhP30,000 (ongeveer USD700.00) zou zijn.

Ik ben een grote fan van klassieke ontwerpen met grote schone leesbare wijzerplaten, dus het was een no brainer voor mij om te suggereren een Stowa Pilot's Watch. Of het veel goedkoper Laco of Steinhart. Hoewel Stowa krijgt mijn stem top vanwege het is meer afgewerkte look en rijke geschiedenis.

Classic Stowa Pilot's Watch


Stowa Pilot's Watch met Steriele Dial


De Stowa ziet er geweldig uit versleten ongedwongen ofwel met jeans of een korte broek en zelfs klein genoeg om te dragen onder overhemd manchetten. Vanwege het grote gezicht, leent genoeg aanwezigheid pols. Bij USD640 valt perfect binnen het budget.

Ik ben ook een grote fan van het Japanse merk Seiko, en een budget van USD700 betekent een kist vol keuzes met dit merk. Persoonlijk mijn top Seiko keuzes voor dat budget zou 1) Seiko Sumo 2) Seiko SPORK en 3) Seiko Samurai zijn.


Seiko Sumo


Seiko SPORK


Seiko Samurai


Alle 3 horloges zijn IMHO gaan iconische duikhorloges zijn en zou de perfecte metgezel voor elke weekendje weg zijn. Met een van deze baby's zult u niet een probleem hebben het controleren van uw pols tijdens het zwemmen, strand bumming, malling of fine dining.

Onder deze keuzes, zou ik gaan voor de Sumo te wijten aan het design klassieker duiker en de exclusiviteit van het hebben van een Japan Domestic Model.

Als een pistool tegen mijn hoofd werd gezet zou ik de Stowa over de Sumo halen. Ik kan het gewoon niet weerstaan ​​dat steriel wijzerplaat en blued handen!

Alle foto's zijn genomen van het web. Gelieve stuur me een lijn als je de eigenaar bent van het beeld en zou graag om vragen uit de post moet worden verwijderd of als youd willen worden herkend.bekijk meer Zwitserse Rolex en replica Rolex Daytona

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex